کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا لومیا را «آشیانه پرندگان خشمگین» می‌کند

بالاخره لومیا ۹۲۰ نوکیا هم رونمایی شد، حال با این رونمایی همه انتظار دارند تا پلتفرم ویندوزفون ۸ با همکاری شرکت‌های توسعه‌دهنده تبدیل به پلتفرمی جذاب‌تر شود. نوکیا امروز در کنفرانس خود اعلام کرد که با شرکت‌هایی همچون رویو ( سازنده بازی پرندگان خشمگین)، بلومبرگ و سایر شرکت‌ها قرارداد بسته و اپلیکیشن‌های موجود در سایر پلتفرم‌ها بر روی ویندوزفون ۸ نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ نوکیا همچنین اعلام کرد که اپلیکیشن‌های مخصوصی را برای اسمارت‌فون‌های لومیا تولید خواهد کرد که برجسته‌ترین آنها، بازی آشیانه پرندگان خشمگین (Angry Birds Roost) از سری بازی پرندگان خشمگین است که ادامه‌ای بر نسخه‌های قبلی پرندگان خشمگین به حساب می‌آید. در این نسخه چند ماده جدید به مواد موجود در بازی اضافه شده‌اند و اگر قبلا فقط شیشه و چوب و سنگ وجود داشت اما حالا موادی همچون کاشی نیز اضافه خواهند شد!

اپلیکیشن‌های دیگری هم هستند که یا از قابلیت NFC بهره می‌برند و یا فقط برای چندماه به صورت اختصاصی برای لومیا خواهند ماند و بعد از چند ماه برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهند شد. به عنوان مثال می‌توان به اپلیکیشن شرکت بلومبرگ اشاره کرد که فقط برای سه ماه اول عرضه به صورت اختصاصی باقی می‌ماند. اپلیکیشن مد و لباس استایل‌سینت و اپلیکیشن میشلین که اپلیکیشنی برای رستوران‌هاست نیز برای مدت شش‌ماه اختصاصی لومیا باقی خواهند ماند. نوکیا همچنین امروز اعلام کرد که با شرکت فوراسکوئر (FourSquare) همکاری خواهد کرد و قرار است اپلیکیشنی را با تم بازی بتمن ایجاد کنند،

در کنار این اپلیکیشن‌ها‌، بازی‌هایی همچون آب من کو؟ (Where’s My Water?) نیز به این پلتفرم خواهند آمد. مطمئنا این یک استراتژی جدید از سوی نوکیا نیست اما راهکاری خوب برای متقاعد کردن خریداران است و به آنها اعلام می‌کند که گرچه ویندوزفون ۸ به اندازه اندروید و iOS اپلیکیشن ندارد اما از پتانسیل بالایی برای پیشرفت برخوردار است.

راستی بازی آشیانه پرندگان خشمگین تا سه ماه دیگر عرضه خواهد شد و فقط برای اسمارت‌فون‌های لومیا خواهد بود پس خیلی انتظار نداشته باشید که بازی پرفروشی شود!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10943 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/06/16 تعداد مشاهده: 1811
سافت گذر